مهديارمهديار، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

مهدیار نفس

ناناز من

1390/4/21 15:34
نویسنده : عمه سمانه
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدیار جونم ،

آخیشششششش ، بلاخره به دنیا اومدی عزیزم niniweblog.com. فرشته من تو روز دوشنبه ١٣/٤/١٣٩٠ زمینی شدی .niniweblog.com

وقتی به دنیا اومدی ٣ کیلو و ٥٠ گرم بودی . ولی خیلی ریزه میزه به نظر میومدی . من ٣٠ دقیقه بعد از به دنیا اومدنت اومدم تورو دیدم عمه جون داشتی با اون صدای نازکت گریه میکردیniniweblog.com آخه گشنت بودniniweblog.com و مامانیت هنوز به هوش نیومده بود . قربون اون ناخونای بلندت برم که همش باهاشون صورتتو چنگ میزدی .

وقتی شیر خوردی با احساس رضایت خوابیدی .niniweblog.com

niniweblog.com

عزیزه دلم دیروز مامان و بابا بردنت کلینیک تا از کف پات خون بگیرن واسه تست تیروئید . مامانت میگفت مهدیار اصلا گریه نکرد . قربونت برم عمه از الان معلومه پسر شجاعی هستی .niniweblog.com 

دیشب شناسنامه گل پسر رو دیدیم . ایشالا ١٢٠ سال زنده و سالم زیر سایه بابا و مامان باشی گلم.niniweblog.com

niniweblog.com

عمه جون یه روز دیگه میام واست از جشن هایی که مادربزرگ هات برای شما شازده پسر گرفتن مینویسمniniweblog.com. کلی طرفدار داری ها خوشبحالت .niniweblog.com

 

راستی منو ببخش اگه تا حالا عکستو نذاشتم آخه عمه هر کاری میکنم نمیشهniniweblog.com . سعی میکنم یاد بگیرم چند وقت دیگه بهت قول میدم عکسای خوشگلتو بذارم تو وبت . niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
21 تیر 90 12:16
سلام خانومی
گل پسر حالش چطوره خوبه ؟
چرا نتونستی عکس بذاری من که برات تلگراف زدم
اگه سوال داشتی خوشحال میشم راهنماییت کنم عزیزم
بوسسسسسسسس برای دختر بدون عکسسسسسسسسس


سلام عزیزم
مریم
21 تیر 90 12:46
عزیزم برو با برنامه paint عکستو انتخاب کن بعد با زدن دو کلید کنترل و دبلیو به صورت همزمان عکستو کوچک کن تا سایزش اندازه باشه بعد در فسمت فورمت عکس پایین فورمت مورد نظرتو کلیک کن و تاییدش کن بعد برو توی پنجره نی نی من عکسو انتخاب کن و دکمه تایید رو بزن
مامان فرشته
22 تیر 90 13:08
خوش اومدی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهدیار نفس می باشد