مهديارمهديار، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مهدیار نفس

جیگر من هنوز نیومده 2

1390/4/4 12:47
نویسنده : عمه سمانه
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدیار جونم ،

عمه جون بیا با هم مذاکره کنیم . ببینم شما قصد نداری به دنیا بیای ؟ داری کیف میکنی ما رو تو کف گذاشتی ؟

جمعه شب با مامان و بابات اومده بودی خونه ما که البته فکر نکنم متوجه شدی niniweblog.com

مامانیت میگفت رفتم دکتر گفته باید تا ١٥ تیر صبر کنیم . ١٠ روز دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی زیادهniniweblog.com

میخوام وقتی به دنیا اومدی چند وقت بیام خونتون بمونم تا به مامانیت کمک کنم . اینجوری تمام وقت پیشتم و بزرگ شدنت رو میبینم جیگرم  niniweblog.com

دوست دارم هرچه زودتر بتونم عکسای خوشگلتو بذارم تو وبلاگت عزیزم  niniweblog.com

عمه جون الان که اینا رو مینویسم گریه م گرفته .niniweblog.com

دلت میاد انقدر عمتو اذیت کنی ؟ زودباش به دنیا بیا عسلم niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علی و فاطمه
4 تیر 90 13:24
خوب الاف کردتتون
ان شاالله میاد منم میخوام تا دوروز دیگه برم پیش زن داداشم


شيطونه ديكه
کاکل زری یا ناز پری
5 تیر 90 11:09
چه عمه مهربونییییییییی لینکت می کنم
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:38
سلام خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
مریم
6 تیر 90 12:05
سلام و مرسی به وبلاگ دیانا سر زدین
منم امیدوارم نی نی خوشگلتون به موقع و سلامت به دنیا قدم بگذاره
و سایه پدر و ماد گلش همیشه روی سرش باشه
بوسسسسسسسسس برای نی نی آینده


مرسي مريم جون
مامان کیمیا
7 تیر 90 7:57
سلام
خوبی گلم
ان شا اله به همین زودیها نوگل خندان شما هم به دنیا میاد و کلی دلبری میکنه
کیمیا هم یک عمه گلی مثل شما داره


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهدیار نفس می باشد