مهديارمهديار، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهدیار نفس

جیگر من هنوز نیومده 3

1390/4/12 13:18
نویسنده : عمه سمانه
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ،

عمه جون من دیگه خسته شدم از بس بهت گفتم چرا دنیا نمیای . niniweblog.com  فعلا امید من به همین آخر هفتست که دکتر به مامانیت گفته . اگه این هفته هم  نیومدی ، هر وقت به دنیا اومدی تلافی شو سرت در میارمniniweblog.com

 

شوخی کردما ، یه موقع نری به بابات بگی عمه میخواد دعوام کنهniniweblog.com تو جیگر منی . کی دلش میاد از گل نازکتر به شما بگهniniweblog.com اصلا هر موقع دلت خواست بیا (اینو جدی نگیریا ) niniweblog.com

niniweblog.com

دیروز ناهار با مامان و باباییت اومده بودین خونه ما . من کنار مامانیت نشسته بودم داشتیم تلوزیون نگاه میکردیم که مامانیت گفت مهدیار داره تکون میخوره منم کلی ذوق کردم و دستمو گذاشتم رو دل مامانیت و پاهای کوشولوتو حس کردم که داشتن میلرزیدن .niniweblog.com

به امید روزی که ببینم داری با پاهای کوچولوت میدویی niniweblog.comجیگرم . niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
12 تیر 90 14:00
سلام عمه مهربون خیلی عجله داری روی ماهشو ببینی دعا میکنم به موقع تشریف فرما بشن این آقا مهدیار کوچولو
مریم
12 تیر 90 14:01
سلام عزیزم خیلی عجله داریا امیدوارم به موقع تشریف فرما بشن آقا مهدیار کوچولو
مامان نی نی طلا
24 تیر 90 1:16
پناه بر خدا!چه عمه ی مهربونی!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهدیار نفس می باشد